Translate

dimecres, 18 de juny del 2014

Dues raons i un objectiu per a la meva candidatura.

Fa temps que tenia el blog abandonat. Durant la meva etapa de regidor a l’ajuntament em va semblar una bona eina per informar. I així va ser. No va ser només un blog polític, ja que no vaig oblidar aquells temes que em movien personalment i sobre els que volia expressar la meva opinió. Ara que les circumstàncies m’han portat novament a l’arena de la política trobo necessari obrir novament les seves pàgines per fer volar suggeriments, opinions, desitjos... Un àmbit per compartir idees amb aquells i aquelles que em vulguin escoltar. I voldria començar per explicar les raons que m’han dut a presentar-me com a candidat a l’alcaldia de Calella. La primera és evident i, fins i tot, diria que bàsica: en els moments complicats és quan hem d’estar disposats a donar un cop de mà. El PSC passa per moments de dificultats i els militants ens hem de significar i col•laborar amb el partit. En el meu cas, crec que posar-me a disposició de l’agrupació local per encapçalar la llista a les properes eleccions municipals ha estat la meva contribució al partit. L’altre raó té a veure amb la vessant de servei a l’interès general que té per mi la política. Des d’aquest punt de vista, m’atrau la idea de tornar-me a posar a disposició del poble per tornar a treballar per Calella des de l’ajuntament. La meva experiència al front de la regidoria d’Urbanisme i Obra Pública i d’Educació i Ciència de 2007 a 2011 va ser interessant i fructífera. A mi em va ajudar a créixer com a persona, a entendre més la meva ciutat i a participar en una idea de Calella dinàmica i moderna. L’objectiu principal, l’aportació que voldria fer per aquest període que enceto, és treballar per obrir espais de participació directa a la ciutadania calellenca per construir entre tots i totes la ciutat que somiem.